Görünen Köyün Kılavuzu: Suda

16 Nisan 2017 Pazar

Suda

 Hala nasıl da tutunurdum yaşamağa. Tutunmazdım. Hala neye.
Bilirdim, aramazdım, hem bulunmaz da.*

Unutmuşum kendime dediklerimi. Hatırladım. Hatırladım da..
Ah akıl. Akıllan da...

Suya girince sıkıca tutunur musun? Hem neye?
Sen de su sayana kadar kendini bırakırsın da, sen de kendini tuzla, maviyle, yeşille..
O seni kabul eder, o seni bağışlar, o seni temizler, o seni, o seni hem de...

Ve işte yüzersin, kulaçların götürecek seni gitmek istediğin yere.. Sırtında taşıdığın dağları indir de bir bak tepesinden kat ettiğin yollara..
Hem bak bu su seni bilecek hem bu su seni içine, bu su seni içine çekecek, bu su seni de..
Kanarsın. Kana. Kanamadığın kadar evvelinde. Evvel de..

Karaya çalar akan kan. Kara ya..
Temizler. Dibi. Temizdir. Dibin de. Dibi de..
Bu su, bak, bu aykırı, bu tirşe.. Yetişir. Yetişir de...
Karara
       Karara
                Kara.

M' Caner ÖZÇELİK



(*Aramam bulmak için. Bulunmaz da. Belki de yokdur. Ama isterim olmasını.
Özdemir ASAF - Kırılmadık Bir Şey Kalmadı 'dan esinlenerek..)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ellerin dert görmesin.